HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

Csúszás

2011.08.22. 22:11 :: Sir Butcher

Hát, ezt is megértük. Szó mi szó, eléggé gyorsan.

Ezúton kérek mélységes elnézést én, és a csapatom nevében, de sikerült az első határidőnkből kicsúszni.

És hogy miért? Hát, azt nem tudom. Valószinűleg a hétvégi TF2 tehet róla. Be kéne tiltani...

De, kárpótlásként, legalább egy (de lehet, kettő) új színszűrő el fog készülni, illetve, örömmel jelentem be, elkészült a post-processing keretrendszer. (Tehát a képzeletbeli házunkhoz már megvan a virágosláda.)

Illetve, több félreértés elkerülése végett: a jelenleg készülő (és csúszó) tech demó a nevét nem meghazudtolva, a post-processinget fogja bemutatni, illetve Steve modellezői képességeit. Tehát a látható ház nem egy ingame ház lesz, csupán azt mutatja meg, hogy milyen szépet is fogunk tudni létrehozni. Természetesen, ugyanilyen rondát is (itt értem a törött bútorokat, szemetet, stb, amit elvártok egy post-apokaliptikus világtól.)

Ezen elvárásoknak igyekszünk teljes mértékben megfelelni, szóval, ha bárkinek óhaja-sóhaja volna, hajrá, nem viccből van oldalt az email cím, lehet ám használni :)

Tehát, a PP-tech-demó megjelenési dátuma elcsúsztatva, egészen holnapig (azaz keddig). Holnap is valószinűleg estefelé fog felkerülni, de már csak némi utómunkálat van hátra (pl a gombok beolvasása) és mehet is a diszkófény a házba! (Holnap meglátjátok!)


UPDATE:

Kijavítottam a hibákat, rendbe raktam a billentyűzet érzékelést, kipróbáltam az effecteket: minden remekül működik, hazaérek, még vár rám egy-két helyesírási hiba, aztán rakom is fel a progit :)

Szólj hozzá!

Címkék: bemutató tech demó első csúszás

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr793172068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása