Hát, ezt is megértük. Szó mi szó, eléggé gyorsan.
Ezúton kérek mélységes elnézést én, és a csapatom nevében, de sikerült az első határidőnkből kicsúszni.
És hogy miért? Hát, azt nem tudom. Valószinűleg a hétvégi TF2 tehet róla. Be kéne tiltani...
De, kárpótlásként, legalább egy (de lehet, kettő) új színszűrő el fog készülni, illetve, örömmel jelentem be, elkészült a post-processing keretrendszer. (Tehát a képzeletbeli házunkhoz már megvan a virágosláda.)
Illetve, több félreértés elkerülése végett: a jelenleg készülő (és csúszó) tech demó a nevét nem meghazudtolva, a post-processinget fogja bemutatni, illetve Steve modellezői képességeit. Tehát a látható ház nem egy ingame ház lesz, csupán azt mutatja meg, hogy milyen szépet is fogunk tudni létrehozni. Természetesen, ugyanilyen rondát is (itt értem a törött bútorokat, szemetet, stb, amit elvártok egy post-apokaliptikus világtól.)
Ezen elvárásoknak igyekszünk teljes mértékben megfelelni, szóval, ha bárkinek óhaja-sóhaja volna, hajrá, nem viccből van oldalt az email cím, lehet ám használni :)
Tehát, a PP-tech-demó megjelenési dátuma elcsúsztatva, egészen holnapig (azaz keddig). Holnap is valószinűleg estefelé fog felkerülni, de már csak némi utómunkálat van hátra (pl a gombok beolvasása) és mehet is a diszkófény a házba! (Holnap meglátjátok!)
UPDATE:
Kijavítottam a hibákat, rendbe raktam a billentyűzet érzékelést, kipróbáltam az effecteket: minden remekül működik, hazaérek, még vár rám egy-két helyesírási hiba, aztán rakom is fel a progit :)