HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

Város a szigeten II.

2012.02.26. 19:34 :: Sir Butcher

Újabb mérföldkőhöz érkeztünk, és én lehetek az, aki bemutatja. Aminek, bevallom, nagyon örülök. Na nem annak, hogy én mutogatok, hanem annak, hogy van mit mutogatni. :)

Első és legfontosabb eredmény talán az, hogy van városunk. Erről már adtam hírt előzőleg is, azonban immáron a következők is megvannak csinálva:

1) A házak nem alaktalan valamik, hanem házformájúak. Van nekik tetejük, padlójuk, plafonjuk, megvan az algoritmus, ami elkészíti az ajtókat és ablakokat.

2) Nem lehet többet átmenni a falakon, elkészült a boundingBox-os rendszer,szóval most már csak FreeFly módban lehet átrepülni minden - egyébként nem.

3) Az utak is ott vannak, ahol nekik lenniük kell. Szépen a sziget heightmapja alapján elhelyezi őket, tehát elvileg immáron képes követni a lejtőket, dombokat is.

Úgyhogy, most jön a játékírás talán legizgalmasabb része: a tartalom. A terepet többé-kevésbé késznek ítélem (természetesen még bőven fogok dolgozni rajta, mert ócska a textúra, rengeteg hiba van a textúracímzésben, több fajta architektúrát igényelnek az épületek, miegymás), de a meglévő hibák egy részét reményeim szerint még ehónapban ki tudom javítani, és március már a zombikkal, eszköz craftolással, barikádépítéssel, és sok-sok szétlőtt-szétvert ellenféllel fog minket várni.

És akkor jöjjenek a képek. Előre leszögezném, ezek nem végleges épületek, csupán az algoritmusuk, ami létrehozza őket, de a cityGen 3.0 egyelőre csak ezeket az alapépületeket adta ki kérésemre, hogy tudjak velük haladni. (Érdekeltek is engem a házak... tesztnek összedobtam 5 falat valahogy, hát mondjuk tényleg elég szerencsétlen módon, dehát tesztnek tökéletes. Majd jön egy normális is, nyugi :) - Gizmo.) Tehát a végleges verzió sokkalta változatosabb, és sokkalta nagyobb várost fog kiadni. A látható méret jó tízszer-hússzor nagyobb lesz ennél. Persze az arányok ennek megfelelően fognak változni. Ezt úgy nézzétek, hogy a sziget, amin az épületek vannak akkora, hogy 2000 ház kényelemesen elfér rajta :)

"lemérem, hogy mekkora a távolság a két ház sarka között,és majd jól feljelentem őket"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr1004211587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása