HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

Scenery - Még több látvány

2012.02.16. 11:36 :: Sir Butcher

Arany Jánostól előre is elnézést :)

"„Fegyver csörög, haló hörög,
A Hold tengerbe száll,
Vérszagra gyűl az éji vad"...

Képek lapozás után!

Ja, igen: a Hold mozog is, nem csak van :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr764118849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2012.02.17. 16:14:25

imho az árnyékkezeléssel kellett volna kezdeni

Sir Butcher · http://survivedev.blog.hu/ 2012.02.20. 14:23:46

Az is meglesz, mindent csak sorjában :) Elsőnek még a framerate-el akarok kezdeni valamit, és megcsinálni a várost. A fény és egyéb post-processing már csak extra (bár fontos, ez is tény.)

_fpeti_ 2012.02.20. 21:01:10

Én úgy szoktam, hogy ha nagyon unom a engine-es molyolást, csinálok valami grafikai cuccot, az feldob. :3

Sir Butcher · http://survivedev.blog.hu/ 2012.02.20. 21:48:32

Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs megunni :D
süti beállítások módosítása