HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

Városgen haladás ^^

2011.10.01. 16:14 :: GizmoSDK

 Nokérem. Egy hónapnyi hiábavaló debuggolás után (amikor is reggeltől estig a gép előtt ültem, és néztem bambán a monitort) végre megtört a jég, ugyanis az elmúlt egy hétben jelentős haladást sikerült elérnem. Már generálódik a város lefele ügyesen. Képek…

Szólj hozzá!

Címkék: gráf városgenerálás haskell

Sötét torony tetején

2011.09.22. 21:44 :: Sir Butcher

*Háttér: egy középkori vártorony, odakinn sötét ég, villámok csapkodnak mindenfelé**Hirtelen belevág egy a toronyba, aztán újabb, és újabb követi**Mániákus röhögés*Ééééél! Igen, drága teremtményem, üdvözöllek az életben!…

Szólj hozzá!

Címkék: siker graf motor quadtree

Mi is az a quadtree?

2011.09.19. 20:32 :: Sir Butcher

Kaptam pár érdeklődést, hogy mégis mi is az az octree, illetve a quadtree? (Emailt még mindig nem küldött senki, pedig ott a címünk!) Végül beláttam, hogy egyáltalán nem egyértelmű, hogy mi is ez a két fogalom, illetve, ezzel együtt kitérek arra is (szerintem legalábbis)…

Szólj hozzá!

Címkék: tech infók optimalizálás octree graf motor quadtree

VertexDeklarációk, avagy: Hogyan beszélgessünk a videokártyával?

2011.09.18. 09:27 :: Sir Butcher

Elsőnek is szeretnék tájékoztatni mindenkit, hogy én sem lopom a napot, és szépen haladok. Elméletileg, ha minden jól megy, ma készen lesz a grafmotor szíve, és, reményeim szerint, sikerül 10.000 falat akadás nélkül betölteni, és használni. Ez a mai cél. UPDATE: A nagy…

2 komment

Címkék: mátrix fejlesztés cpu videokártya gpu shader vertexdecleration

Mennyivel rövidebb?

2011.09.15. 17:12 :: GizmoSDK

Hát... ennyivel: Before: breakEdgeApart :: Graph -> Edge -> Edge -> Position -> Graph breakEdgeApart (Graph ns es) e e1 p =     Graph (replace [oldStart, oldEnd]           [newStart, newEnd, newNode] ns)           (replace [e]…

Szólj hozzá!

Variációk egy témára

2011.09.14. 06:40 :: GizmoSDK

Ahogy tanulgatom a monádikus kódok írását, azt veszem észre, hogy a Haskell nyelv rengeteg stílust megenged. Vegyünk egy példát: van egy Graph osztályunk, amiben van két lista, illetve két egész szám, amik meghatározzák, hogy a kövektkezőnek gráfhoz adandó élnek vagy pontnak mi…

Szólj hozzá!

Címkék: state haskell monád

A state monád

2011.09.13. 10:17 :: GizmoSDK

Hát, tutorialt nem írok, de ha valakit bővebben is érdekel, hogy mi miatt téptem a hajamat mostanában, annak megpróbálok valami magyarázatfélét összedobni. Ugye a Haskell egy tiszta funkcionális nyelv, ami azt jelenti, hogy minden függvény egyedül a bemeneti paraméterektől függ,…

Szólj hozzá!

Címkék: state haskell monád

Now you're thinking with recursions.

2011.09.08. 12:17 :: GizmoSDK

rekurzió: (főnév) lásd: rekurzió És megvan a hiba. Miután az előző bejegyzésben említett debugprinteket használva lokalizáltam a végtelen ciklus forrását, hatalmas megvilágosodásban volt részem: a terminálatlan rekurzió bizony terminálatlan marad saját maga meghívása után…

Szólj hozzá!

Címkék: rekurzió gráf haskell hajtépés

unsafeShootYourselfInFoot

2011.09.07. 09:32 :: GizmoSDK

Nos, igen. Én is engedtem a sötét oldal csábításának. Bár, erre igazából büszke vagyok :D No de miről is van szó? Épp neki akartam állni debuggolni a programomat, amikor jött a hidegzuhany: itt én nem fogok debug printeket kiírni. Legalábbis úgy nem, ahogy eddig.  A…

2 komment

Címkék: debug unsafeperformio haskell hajtépés

Az első ház

2011.09.05. 18:34 :: Sir Butcher

Ismét mérföldkőhöz érkeztünk, és főbb vonalakban már át is léptünk rajta.Szeretném bejelenteni, hogy elkészült az első ház, ami már abból az adatstruktúrából épül fel, ami a későbbi várost fogja magában tartani.Első ránézésre a lenti képeken látható házban nincs…

Szólj hozzá!

Címkék: ház fejlesztés haladás

süti beállítások módosítása