HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

Mennyivel rövidebb?

2011.09.15. 17:12 :: GizmoSDK

Hát... ennyivel:

Before:

breakEdgeApart :: Graph -> Edge -> Edge -> Position -> Graph
breakEdgeApart (Graph ns es) e e1 p =
    Graph (replace [oldStart, oldEnd]
          [newStart, newEnd, newNode] ns)
          (replace [e]
          [newEdge1, newEdge2, newIntersectingEdge] es)
    where
        oldStart = start e
        oldEnd   = end e
        newStart = Node (pos oldStart)
                        (replace [e] [newEdge1] (neighbours
                                 oldStart)) Full
        newEnd   = Node (pos oldEnd)
                        (replace [e] [newEdge2] (neighbours
                                 oldEnd)) Full
        newEdge1 = Edge newStart newNode (isHighway e)
        newEdge2 = Edge newNode newEnd (isHighway e)
        newNode  = Node p [newEdge1, newEdge2,
                           newIntersectingEdge] Full
        -- This is the edge that broke the observed edge.
        newIntersectingEdge =
            Edge (start e1) newNode (isHighway e1)
After:

breakEdgeWith :: Edge -> Edge -> Node -> State Graph ()
breakEdgeWith edgeToBreak edgeWith newNode = do
  g <- get 
  let
    n1 = start edgeToBreak
    n2 = end edgeToBreak
  disconnect (n1, n2)
  connect (n1, newNode)
  connect (n2, newNode)
Még mondjuk nem ellenőriztem le, de az alfüggvények tuti jól működnek, mert megnéztem. Ugye, hogy mennyivel rövidebb? :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr463229881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása