HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

Revision control system

2011.08.27. 22:12 :: GizmoSDK

Hogy minimalizáljuk a veszteséget kód szempontból (ez a legtöbb, amit tudok most tenni), ajánlom figyelembe a revision control (source control, version control) systemeket. Lásd: Wiki.

Három célt is szolgál: a mi szempontunkból a legfontosabb, hogy ne csak a gépünkön legyenek meg az adatok, mert, ha ellopják, az.... nos, gáz. Mint az látható. Másodsorban ha valamit nagyon elcsesznénk a kóddal (mert épp egy nagy átírást végzünk, és nem emlékszünk nyomokban sem arra, hogy nézett ki előtte a kód), akkor csak nyomunk egy rollbacket, és meg van mentve a nap. Harmadrészt, minden feltöltött változtatás mellé be lehet írni egy rövid kommentet, így mindig lehet tudni, hol tart a fejlesztés.

Rengeteg ingyenes szerver áll a rendelkezésünkre, azonban ezek legtöbbje open-source licenszre kényszerít minket. Viszont ez egy kereskedelemre szánt szoftvernél nem megengedhető. Találtam három olyan szolgáltatást, ami ingyenesen nyújt privát tárhelyet, íme:

http://codesion.com/products/free-plan.html
http://xp-dev.com/pricing
http://unfuddle.com/about/tour/plans

Ha jól olvastam, az unfuddle engedélyez egyszerre két fejlesztőt is dolgoznia kódon, a töbi csak egyet. Ezenfelül sok különbséget nem láttam köztük. De akit nem izgat egyelőre az open-source nyíltsága, az nyugodtan használhatja a sourceforge-ot, vagy a googlecode-ot. Sőt, támogatom az open source ejlesztést! Én is azt csinálnám szívesen, de most egyelőre inkább enni szeretnék, úgyhogy kis időre feladom ezt az elvemet. De ha lesz elég pénzem, támogatni akarom az ilyen projecteket.

Szólj hozzá!

Címkék: svn vcs

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr13184600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása