Mivel éppen aktuálisan sok dolgom nem volt, úgyhogy úgy döntöttem, Skyrim helyett hasznosabb dologra fordítom az időt, és felkészítem a city struktúráját, és rajzoló részét Sziduriban arra, hogy szépet is tudjon alkotni.
Talán még emlékeztek, kedves olvasók, az első házra.
(ha mégsem: http://survivedev.blog.hu/2011/09/05/az_elso_haz#more3204672)
Na, a mostani sokkalta többet tud: klasszisokkal hatékonyabb: immáron nem kell folyton folyvást adatokat küldeni a videokártyához, hanem elkészül egy, a város betöltésekor összeállított adatstruktúra, ez elmentődik a videokártya memóriájában - és ott is marad, kilépésig, így "csak" a textúra a változó, a kirajzolandó adat már nem. Ami a QuadTree-be kerül, és pakolódik, az az osztály csupán indexeket tartalmaz, hogy ebből a listából mit is akarunk kirajzolni. Így gyorsabb lett a megoldás, sokkal.