HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

A második ház

2011.11.20. 18:35 :: Sir Butcher

Mivel éppen aktuálisan sok dolgom nem volt, úgyhogy úgy döntöttem, Skyrim helyett hasznosabb dologra fordítom az időt, és felkészítem a city struktúráját, és rajzoló részét Sziduriban arra, hogy szépet is tudjon alkotni.

Talán még emlékeztek, kedves olvasók, az első házra.
(ha mégsem: http://survivedev.blog.hu/2011/09/05/az_elso_haz#more3204672)

Na, a mostani sokkalta többet tud: klasszisokkal hatékonyabb: immáron nem kell folyton folyvást adatokat küldeni a videokártyához, hanem elkészül egy, a város betöltésekor összeállított adatstruktúra, ez elmentődik a videokártya memóriájában - és ott is marad, kilépésig, így "csak" a textúra a változó, a kirajzolandó adat már nem. Ami a QuadTree-be kerül, és pakolódik, az az osztály csupán indexeket tartalmaz, hogy ebből a listából mit is akarunk kirajzolni. Így gyorsabb lett a megoldás, sokkal.

Szólj hozzá!

Címkék: videokártya városgenerálás quadtree sziduri

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr463398700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása