HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

A low-poly csodái

2011.10.20. 12:50 :: St3v3nk3

A tegnapi nap egy forduló pont volt a modellezési szokásaimban. Sikerült megszokni végre a Low-poly(alacsony poligon számú, kevesebb számítást ergo alacsonyabb hardverigényt követelő) modellek készítését. Másik nagy eredmény, hogy sikerült majdnem tökéletesen elsajátítanom a multi-channel mapping technikát is. (egy anyagnak több rétege "csatornája" van:szín,felületi érdesség(bump), felületi torzulás(displacement vagy Height), fényességi ráta(specular) stb. Ezeket használva egy egyszerű modellt is látványossá lehet tenni) Ez a kettő technika pedig elvileg és gyakorlatilag is meghozza a várt "csodát": alacsony felbontású modelleken feszülő szép textúrák, az eredmény pedig egy pazarnak is nevezhető látvány lesz, lényegesen több erőforrás többlet befektetése nélkül is.

Képek hamarosan várhatóak.

"You are another low-poly brick in the Wall!"

Szólj hozzá!

Címkék: kép látvány erőforrás alacsony textúra low poly

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr253317383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása