A tegnapi nap egy forduló pont volt a modellezési szokásaimban. Sikerült megszokni végre a Low-poly(alacsony poligon számú, kevesebb számítást ergo alacsonyabb hardverigényt követelő) modellek készítését. Másik nagy eredmény, hogy sikerült majdnem tökéletesen elsajátítanom a multi-channel mapping technikát is. (egy anyagnak több rétege "csatornája" van:szín,felületi érdesség(bump), felületi torzulás(displacement vagy Height), fényességi ráta(specular) stb. Ezeket használva egy egyszerű modellt is látványossá lehet tenni) Ez a kettő technika pedig elvileg és gyakorlatilag is meghozza a várt "csodát": alacsony felbontású modelleken feszülő szép textúrák, az eredmény pedig egy pazarnak is nevezhető látvány lesz, lényegesen több erőforrás többlet befektetése nélkül is.
Képek hamarosan várhatóak.
"You are another low-poly brick in the Wall!"