HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

PostProcess tech-demó

2011.08.23. 21:44 :: Sir Butcher

És igen, elkészültünk :)

http://data.hu/get/4161716/PPTechDemo.rar

Sajna tippem sincs, hogyan lehet a blog.hu-ra fájlt feltölteni (gyanítom, hogy sehogyan se.) tehát marad a jó öred data.hu.

(Megnéztem, lehet, max 2MB, és az is meg van szabva, hogy mit. Ha valakinek nem jönne be a data.hu, akkor próbálja meg ezt a linket. Itt a File gombra kattintva és a "Download original" pontot kiválasztva lehet letölteni a filet. (Nem kell megijedni, hogy a gugli a tömörített fileokat mutatja, egy darab .rar file lesz az eredmény.) - Gizmo)

Mire is lesz szükség a program futtatásához?

Elsőnek is, a Microsoft .NET 4.0 (igazából 2.0 is elég, de valamiért a 4.0 számára a legbarátságosabb.)

Amit letölthetsz itt:

www.microsoft.com/download/en/details.aspx

Illetve, szükség lesz az XNA 3.1-es keretrendszerre, amit letölthetsz itt:

www.microsoft.com/download/en/details.aspx

 

A programot csomagold ki, ahová csak akarod, és futtasd az .exe fájlt. Nem telepít semmit, ha nem kell, törlöd, és kész.

Textúrák még nincsenek, de holnap, vagy holnapután (remélem...) lesznek :)

És akkor egy kis információ, hogy mégis mi ez, és miért is jó (meg a bejegyzés végén pár tipp, amit érdemes kipróbálni).

Tehát: amit most látsz, az a grafikus motorunk egyik végső lépése: a lerenderelt kép (jelen esetben csak a 3D modell) bekerül a memóriába, majd ott szépen, a felhasználó/játékos igényei szerinti műveletek hajtódnak végre rajta. Elmosódik, szürke lesz, villódzanak a színek... És még egy csomó minden más, ami még egyelőre nem lett megcsinálva, de folyamatban van.

Szeretném leszögezni mégegyszer: ez egy technológiai demó, nem a játékból részlet. Elsősorban a hangsúly a modellen, és a képfeldolgozáson van. Természetesen ilyen modellek lesznek a játékban is majd :)

Mozogni egérrel, WASD illetve a nyilakkal lehet.

Az F1 gomb megnyomásával láthatod az elérhető effekteket (jelenleg 4 db), illetve az F2 eltünteti, és előhozza az üdvözlő szöveget.

Amit pedig ajánlott kipróbálni:

1) állítsd a kameraszöget az 'I' gombbal a maximumra. Majd adj hozzá 4-6 elmosást. És kapsz egy érdekesen torzult, álomszerű lakást.

2) Akarod tudni, hogyan hozzák létre más játékokban a mesterlövész távcsövének a zoomját? Az 'U' lenyomásával csökkentsd a látószöget. Ismerős? :D

3) az 'I' -vel tornázd fel a kameraszöget a maximumra, és próbáld megszokni ezt a teljesen érdekes, új, torz világot. A következő játékunk ilyen lesz :P

 

Jó szórakozást mindenkinek, remélem élvezni fogjátok, és kicsit sikerült felcsigázni az érdeklődést. További szép estét mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivedev.blog.hu/api/trackback/id/tr533174522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása