HTML

Survive Developement

Itt olvashatod a Survive! nevű játék fejlesztésének állapotát, lépéseit. És mi is lesz a játék? Egy zombis-túlélős játék, ahol elsősorban a csapatmunkára építkezve kell megpróbálni életben maradni egy kihalt városban. A terep teljesen a tietek, nincsenek szabályok: éljetek túl, ahogy tudtok!


Küldj e-mailt nekünk:
gilgamesco@gmail.com

Sikolyok

Ettől tépjük a hajunkat:

Friss topikok

  • Sir Butcher: A gyors mozgású ütközés-érzékelés majd a lövésnél lesz topic :D A második esetben teljesen igaza... (2012.04.05. 16:38) Ütközésérzékelés
  • _fpeti_: Halad ez. (2012.04.04. 22:01) Gravitáció
  • Sir Butcher: Az sem rossz, az tény :D Szerencsére egyelőre annyi különbözőt kell csinálnom, hogy esélyem sincs ... (2012.02.20. 21:48) Scenery - Még több látvány
  • Sir Butcher: Na, ideírom: obj-nél megoldottam a csontokat. Melléktermékként összejöttek, extra számítás nélkül ... (2011.12.02. 11:48) Model Animálás - a probléma, és a (vélt) megoldás
  • Burwor: "A tesztvárosban sétálgatva belefutsz egy házba, aminek hiányzik egy fala. Mit csinálsz?" Zárva a... (2011.11.10. 15:00) Sziduri - a grafmotor bemutatkozik

Optimalizálás kezdőknek

2011.10.02. 11:32 :: GizmoSDK

Az előző posztomban bemutatott városgenerálás már egészen ügyesen működik. Csupán annyi a gond vele, hogy lassú. Becsléseim alapján egy nagyobb metropolisz legenerálása simán igénybe vehet minimum 10 percet. Mit lehet ilyenkor tenni? Előkapjuk a profilert, meghatározzuk…

Szólj hozzá!

Címkék: optimalizálás városgenerálás

Városgen haladás ^^

2011.10.01. 16:14 :: GizmoSDK

 Nokérem. Egy hónapnyi hiábavaló debuggolás után (amikor is reggeltől estig a gép előtt ültem, és néztem bambán a monitort) végre megtört a jég, ugyanis az elmúlt egy hétben jelentős haladást sikerült elérnem. Már generálódik a város lefele ügyesen. Képek…

Szólj hozzá!

Címkék: gráf városgenerálás haskell

süti beállítások módosítása